Cím: 1071 Budapest, Eötvös utca 4.
Nyitvatartás: H-P: 10:00-17:00,
Szo: 10:00-14:00
Tel / Fax: (1)-555-7862
E-mail: info@baikumotor.hu
Web cím: http://www.baikumotor.hu
Igazi konkurense nem is nagyon van, hiszen a korábban bevezetett hasonló modellek már több hízókúrán átestek, a legtöbb korabeli 1000-es ma már 20-30%-kal nagyobb lökettérfogattal rendelkezik, a jelenlegi 1000-esek pedig többnyire visszafogott teljesítményű sport- avagy élménymotorok.
A trendi köntösbe bújtatott masina persze alapvetően kis fogyasztású, (viszonylag) környezetbarát költség-hatékony jármű szerepét vállalta magára. Az „Alapjárat Stop” rendszer, mely egy külön kapcsolóval aktivizálható, az erőforrást automatikusan kikapcsolja, ha az 3 másodpercig alapjáraton forog, a gázkar csavarására pedig újra elindítja azt. Az ötletes megoldás megvalósításában nagy szerepet játszik a szénkeféket nem alkalmazó ACG indítómotor.
A PCX technikai leírásából még két dolgot kell feltétlenül megemlítenünk. Az egyik a nagyméretű 14 hüvelykes kerekek alkalmazása, melyekkel a magyar utakon is viszonylag jól használható; a másik a Honda jól ismert CBS fékrendszere, mely a hatékony megállást segíti. A motor 2010-es színpalettája a fehér (Pearl Himalaya White), fekete metál (Asteroid Black Metallic) ezüst metál (Seal Silver Metallic) fényezésekre terjed ki.
© 2010 ELTE IK, WebszerkDesign | Oldaltérkép